Saturday, November 15, 2008

Azfar & UPSR

Minggu ni sibuk sikit dengan projek di KL. Minggu ni juga exam mama paper yang terakhir di UTM Semarak... lepas ni merdeka. Azfar menerima keputusan UPSR dia khamis lalu ...

Keputusan dia 1A dan 4B. Syukur pada tuhan... Kalau di ikutkan prestasi dia ... banyak dah berubah sampai dia boleh capai keputusan ni. Ayah berbangga ler jugak. Cuma kalau Azfar lebihkan sedikit rajin dia, InsyaAllah dia boleh dapat lebih cemerlang. Jangan lupa kurangkan main game.

Tapi tak dapat 5A pun dah macam-macam dia mintak pada Ayah, handphone color-color lah, komputer dalam bilik dia lah ... errrm maksue dah tanya apa Azfar suka... adalah yang maksue nak bagi tu... jangan tak jadi.

Tahun hadapan dia dah masuk sekolah menengah. Pastinya tahun depan lebih mencabar dan lebih dugaan. Azfar perlulah lebih fokus dan lebih rajin belajar. Semasa membuat pemerhatian di Kem Badan-Badan Beruniform minggu lepas (3 hari 2 malam), ayah dapat melihat peningkatan dari segi penampilan dan leadership skills. Platun yang diketuainya telah memenangi Platun Terbaik Keseluruhan dari lapanplatun yang ada. Keep up the good work.

Hopefully, dapatlah serapkan nilai-nilai yang baik di Kem tu ke dalam kehidupan seharian. Nilai-nilai seperti tolong menolong, berdikari, menghormati orang-orang yang lebih tua, ... jangan lupa menghormati masa ... Ayah percaya banyak lagi nilai-nilai baik yang dah diserap ke dalam diri ... supaya dapat menjadi insan yang sempurna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home